מתן גיא

מנכ"ל וממייסדי חברת Momentum מומחה מוביל לדרופשיפינג ב-Etsy

מתן גיא, יזם צעיר ומצליח, כבר בגיל 20 בלבד הפגין הצלחה יוצאת דופן בתחום הדרופשיפינג באתר המסחר המקוון Etsy. הוא מומחה מוביל בתחום עם ניסיון של מספר שנים וטרק רקורד מרשים של הצלחות.

מתן פיתח שיטה ייחודית לדרופשיפינג – "שיטת ED". בעזרת שיטה זו, הוא מנהל בהצלחה למעלה מ-150 חנויות Etsy עבור לקוחותיו. השיטה שפיתח מביאה לתוצאות מוכחות בטווח זמן קצר ומהווה את הבסיס לפעילות העסקית שלו ושל לקוחותיו.

לצד ניהול העסקים של לקוחותיו, מתן בנה לעצמו מספר חנויות Etsy משגשגות שמהוות עבורו מקור הכנסה עצמאי ומשמעותי. כבר בגיל צעיר מאוד הוא הגיע למצב שבו הוא יכול להתפרנס אך ורק מהחנויות האישיות שלו.

מסייע לאחרים להשיג חופש פיננסי

כעת מתן שואף לעזור לאנשים נוספים להשיג חופש כלכלי ולממש את החלומות שלהם. באמצעות שיטת ה-ED שפיתח, הוא מסייע ללקוחותיו להקים ולנהל חנויות דרופשיפינג רווחיות ב-Etsy, להגדיל משמעותית את הכנסותיהם ולבנות נכס דיגיטלי בר-קיימא.

כמנכ"ל ואחד ממייסדי חברת Momentum, מתן גיא ממשיך להוביל את התחום ולחלוק את הידע והניסיון שצבר עם יזמים המעוניינים לפרוץ בעולם הדרופשיפינג ולהגשים את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בו.

הסיפור של מתן הוא דוגמה מעוררת השראה לכוחה של יזמות, חדשנות ונחישות. למרות גילו הצעיר, הוא הצליח לייצר הצלחה יוצאת דופן בזירה תחרותית ולהפוך למנטור ומורה דרך לרבים אחרים. אישיותו הכובשת, כישוריו הייחודיים והתשוקה שלו לעזור לאחרים הם הכוח המניע מאחורי הישגיו המרשימים.

מתן משמש כמודל לחיקוי עבור צעירים רבים המבקשים לפלס את דרכם בעולם העסקים ולהגשים את החלום של עצמאות כלכלית. הוא מוכיח שבעזרת חשיבה יצירתית, עבודה קשה והתמדה, אפשר להצליח בגדול גם בגיל צעיר ולעצב לעצמך חיים של חופש ושפע.

ראשית הדרך: מהאתגרים להצלחה

המסע של מתן בעולם המסחר המקוון החל כבר בגיל 17, כאשר עוד כנער צעיר גילה את הפוטנציאל העצום של הדרופשיפינג. בניסיונותיו הראשונים בפלטפורמת איביי, הצליח מתן להגיע להכנסה חודשית מרשימה של 10,000 ש"ח – הישג יוצא דופן לנער בגילו. הצלחה מוקדמת זו הדליקה בו את התשוקה לעולם המסחר הדיגיטלי, אך במהרה נתקל באתגרים משמעותיים.

לאחר שהחנויות הראשונות שלו נחסמו, מתן התמודד עם תקופה מאתגרת של ניסיונות חוזרים ונשנים לשחזר את ההצלחה המקורית. במקום להישבר מול המכשולים, הוא ראה בהם הזדמנות ללמידה ולהתפתחות. חיפושיו אחר פלטפורמה יציבה יותר הובילו אותו ל Etsy, שם זיהה פוטנציאל עצום שטרם נוצל באופן מלא.

מתן השקיע שעות ארוכות מדי יום בלימוד מעמיק של Etsy – חקר את האלגוריתמים, הבין את דפוסי הקניה של הלקוחות, וניתח את הגורמים המשפיעים על דירוג המוצרים בתוצאות החיפוש. התמדתו ונחישותו הובילו לפיתוח שיטת ה-ED, מתודולוגיה מהפכנית המאפשרת בניית חנויות דרופשיפינג יציבות ורווחיות לאורך זמן.

מעבר להצלחה אישית: בניית קהילה ויצירת השפעה

בניגוד ליזמים רבים שמסתפקים בהצלחה האישית שלהם, מתן גיא רואה בהישגיו רק את תחילת הדרך. הסיפוק האמיתי שלו מגיע כאשר הוא רואה את לקוחותיו משיגים עצמאות כלכלית ומשנים את חייהם. חברת Momentum שהקים אינה רק עסק עבורו – היא מהווה פלטפורמה להגשמת חזונו: להנגיש את היתרונות של הכלכלה הדיגיטלית לכל אדם, ללא תלות ברקע או בניסיון קודם.

הייחודיות של שיטת ה-ED שפיתח מתן טמונה ביעילות שלה: היא מאפשרת ללקוחות להשיג תוצאות משמעותיות בהשקעת זמן מינימלית. בעוד שהצוות המקצועי של Momentum מטפל בהיבטים התפעוליים של החנויות, הלקוחות יכולים ליהנות מזרם הכנסות פסיבי.

מתן מאמין בכל ליבו שההצלחה אינה נחלתם של בודדים או של בעלי כישרון מולד – היא נגישה לכל מי שמוכן להתמיד ולהשקיע. הפילוסופיה העסקית שלו נשענת על התפיסה שהפחד מכישלון הוא המכשול הגדול ביותר בדרך להצלחה, ושנחישות וליווי מקצועי הם המפתח להתגברות על פחד זה. בזכות גישתו האישית והמחויבות העמוקה שלו להצלחת לקוחותיו, מתן הפך למנטור נערץ ולמקור השראה לקהילה שלמה של יזמים צעירים.